poniedziałek, 2 marca 2009

Wernisaż prac Izabeli Bocienko

Zapraszamy na wernisaż prac Izabeli Bocienko:
"COSMIC QUEEN - visionary symbolic primitive art".
piątek 06 marca
start 19:00

W wieku siedmiu lat leżąc w łóżku tuż przed snem spłynęła na mnie świadomość tego, że jestem śmiertelna a czas jest bezwzględny. Poczułam, że kiedy będę już starą kobietą chcę być gotowa na moment śmierci i postanowiłam, że moim celem życiowym będzie przygotowanie poprzez poszukiwanie i rozwój duchowy.
W momencie pisania tego tekstu mam 29 lat i oto co wiem. Urodziłam się jako człowiek na planecie ziemia. Ziemia jest jedną z nieskończonej liczby planet i gwiazd w kosmosie. Kosmos jest wszystkim co nas otacza i czym jesteśmy. Z gwiazd powstaliśmy i do gwiazd zmierzamy i gwiazdami jesteśmy. Co prawda jestem tylko małym atomem przy rozmiarze wszechświata ale atomy budują DNA a DNA kształtuje nas. Jesteśmy DNA wszechświata. Każdy z nas bierze udział w kreacji kosmosu a przez to przyszłości i jakości naszego życia.
Dlatego stawiam na rozwój duchowy poprzez łączenie się ze swoim prawdziwym wewnętznym ja przy pomocy sztuki, magii, interpretacji snów i działaniami poza strachem i ego.
http://cosmicqueen.net

Brak komentarzy: